ContentNavigator

Clearly structured overview of documents and data in SharePoint

The ContentNavigator Add-in makes all the important documents and data on your SharePoint portal centrally accessible to your employees in a clearly structured way – regardless of where they were created or stored.

The ContentNavigator Add-in from Halvotec is used for automated compilation of documents & data from various defined libraries in SharePoint and making them centrally available to all employees with the required access rights. 

The central reference source offers a number of filter options for employees, including free text search, tree navigation or pick lists, so they can find the documents they want even faster.

In addition, the integrated document preview pop-up of ContentNavigator provides a quick preview of the documents. This add-in is often used to implement an intuitive quality management manual.

Employees can then navigate to the required documents via one of the many search and filter options of ContentNavigator.

Customer feedback


"Die optimale Betreuung durch Halvotec und der strukturierte Projektablauf haben entscheidend zum Erfolg unseres internationalen Social Intranet Portals beigetragen. Unsere Anforderungen an das Portal wurden gemeinsam identifiziert und Schritt für Schritt umgesetzt. Bei Fragen konnten wir uns jederzeit an unsere direkten Ansprechpartner von Halvotec wenden."
Lana Kupcyk - HR Manager Marc O´Polo

2018-07-27T05:52:59+00:00
"Die optimale Betreuung durch Halvotec und der strukturierte Projektablauf haben entscheidend zum Erfolg unseres internationalen Social Intranet Portals beigetragen. Unsere Anforderungen an das Portal wurden gemeinsam identifiziert und Schritt für Schritt umgesetzt. Bei Fragen konnten wir uns jederzeit an unsere direkten Ansprechpartner von Halvotec wenden." Lana Kupcyk - HR Manager Marc O´Polo


"Das gesamte Unternehmen Arthrex hat einen großen Mehrwert aus dem Projekt gezogen. Das Intranet lässt sich so intuitiv wie eine Webseite nutzen. Ein besonderes Highlight bieten virtuelle Team- und Projekträume, die unsere Abteilungen nicht mehr missen wollen. Ein neues Document Center sorgt dank der Vergabe von Metadaten für eine enorme Zeitersparnis bei der Suche.“
Tim Mischkin, Leiter des SharePoint Intranet Projektes bei Arthrex

2018-07-27T06:19:17+00:00
"Das gesamte Unternehmen Arthrex hat einen großen Mehrwert aus dem Projekt gezogen. Das Intranet lässt sich so intuitiv wie eine Webseite nutzen. Ein besonderes Highlight bieten virtuelle Team- und Projekträume, die unsere Abteilungen nicht mehr missen wollen. Ein neues Document Center sorgt dank der Vergabe von Metadaten für eine enorme Zeitersparnis bei der Suche.“ Tim Mischkin, Leiter des SharePoint Intranet Projektes bei Arthrex

Kundenstimme

"Die optimale Betreuung durch Halvotec und der strukturierte Projektablauf haben entscheidend zum Erfolg unseres internationalen Social Intranet Portals beigetragen. Unsere Anforderungen an das Portal wurden gemeinsam identifiziert und Schritt für Schritt umgesetzt. Bei Fragen konnten wir uns jederzeit an unsere direkten Ansprechpartner von Halvotec wenden."

Lana Kupcyk - HR Manager Marc O´Polo

Your benefits at a glance

Central reference resource for documents and data

Automated, immediate provision once data are released

Structured presentation with numerous filter functions

You receive the ContentNavigator Add-In:

In portal "Core" inklusiv

In portal "Individual" addable

As a single purchase

All Add-Ins at a glance

Online Demo

Get to know our Add-Ins. Take part in our free online demo without obligation!

Do you have any quesitons?

We look forward to your call or email